Suriname - Reisverslagen van Andrea Engberts - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslagen van Andrea Engberts - WaarBenJij.nu

Suriname

Ik ben voor 5 maanden naar Suriname met als hoofddoel stage lopen in het Academisch ziekenhuis in Paramaribo. Daarnaast hoop ik leuke trips te gaan doen, en wil ik jullie via deze weg proberen op de hoogte te houden van mijn belevenissen! :)

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2017

De allerlaatste blog!

01 Mei 2017

Onvergetelijke trip naar Blanche Marie!

13 April 2017

Alweer halverwege!

22 Maart 2017

Crossen in de jungle!

27 Februari 2017

Kaaimannen & Dolfijnen
Andrea

Op 2 februari 2017 hoop ik voor 5 maanden te vertrekken naar Suriname! Ik ga daar naar toe met het doel om stage te lopen voor de laatste 20 weken van mijn opleiding Verpleegkunde. Ik ga deze stage doen in het Academisch ziekenhuis te Paramaribo. Ik hoop in mijn vrije tijd Suriname te gaan ontdekken en wil jullie via deze weg daarvan op de hoogte te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 92177

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 30 Juni 2017

Suriname

Landen bezocht: